Sayfalar

7 Ekim 2013 Pazartesi

Blogger Buluşmaları Mimi #2

Cadının Kozmetik Kazanı yani sevgili ikizim beni burada mimlemiş. Teşekkür ediyorum bebeğim bu mim için :)

Blogunuzun Adı: Cadı'nın İkizi

Hangi ilde yaşıyorsunuz ve semtinizi söyler misiniz? 

 İzmir'de yaşıyorum şuan Karşıyaka'da oturuyorum meşhur 35.5 :)) 


Blogger buluşmalarına katıldınız mı? 

 Evet 1 kez katıldım. Tabi o zamanlar blog falan yazmıyordum ; kardeşimin adına Göztepedeki bir toplantıya katılmıştım:)


Bulunduğunuz ilde bir blogger buluşması olsa katılmak ister misiniz?

Tabi ki , önemli bir iş güç plan olmadığı sürece :)


Sizce bir blogger buluşması etkinliği nasıl olmalı?

 İlk etkinlikler okulun ilk günü gibi heyecanlı olabiliyor kimse birbirini tanımadığı için İlke'nin de dediği gibi pasif olabiliyor insan o yüzden samimi bir ortam güzel bir aktivite planı iyi olur :)

Mimlediklerim:


Koyukırmızı

Bir Dilim Limon ( mervelil )

İnci Tanesi (cangz)

mimliyorum <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder