Sayfalar

10 Ekim 2014 Cuma

Oyuna Var mısın? / Indigo Bloome

Merhabalar,



Kitabın kapağında Grinin Elli Tonu'nu beğendiyseniz tam size göre diyor..
 Paylaşımlarını çok gördüm ama henüz okumadım. Onu okumamış olsam da bu kitabı beğenerek okudum.
Kitap aslında Avalon Üçlemesi olarak geçmekte ve bu serinin okuduğum birinci kitabıydı. 

Dili çok akıcı bir kitap. Yazarın diğer kitaplarının dili de böyledir umarım :)


Arka kapaktan:

Gayet basit. Görmek yok. Konuşmak yok. Tam 48 saat boyunca. 37 yaşındaki psikolog Alexandra Blake, şehir dışındaki konforlu hayatını bir dizi seminer vermek üzere bırakıp, gözlerini ve bedenini dünyaya asla mümkün olduğunu düşünmediği şekillerde açan ilk aşkı Doktor Jeremy Quinn ile buluşuyor. Lüks bir otel odasında birlikte birkaç kadeh şampanya içtikten sonra Doktor Quinn, kendisine sıra dışı bir teklifte bulunuyor. Alexandra, birbirlerine tutamayacakları sözler vermekdiklerini de,Jeremy'nin onun sınırlarını zorlamayı sevdiğini de gayet iyi biliyor. Ancak, bir süre sonra,hayal dahi edemeyeceği kadar baştan çıkmış bir halde,kendisini tehlikeli bir şekilde ve tamamen Jeremy'nin ellerine teslim ediyor.
Oyuna var mısın? Avalon üçlemesinin güven ve ihanet,tutku ve aşk,risk ve ödül arasındaki karmaşık ilişkileri inceleyen ilk kitabı.

Sayfa sayısı:294
Tür: Erotik Romans
Yayınevi: Altın Kitaplar

Kitaptan alıntılar:



Kitaba bayram tatili yolunda başladım ve otobüste 150.sayfayı bitirmiştim. Bu kadar akıcı olduğunu bilsem seriyi yanımda götürürdüm dedirtti kitap kendime.
Arka kapak özeti çok iyi olduğundan fazla ayrıntı vermek istemiyorum heyecanı kaçmasın :)
Tek söyleyeceğim Alexandra'nın kocası hakkında haklı çıktım haha :)

Beğenerek okumanız dileğiyle..

Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder