Sayfalar

25 Şubat 2017 Cumartesi

Fikrimühim: Nescafe White Chocolate Mocha Deneyimi

Merhabalar,

Geçenler de Fikrimühim yine bir kampanya başlattı.
Bu kampanyaya katılanlardan biri de bendim.
Kampanyadan gelen ürün Nescafenin yeni çıkardığı White Chocolate Mocha'ydı.



Gördüğünüz gibi hem benim için hem de arkadaşlarımın denemesi için gelen kahveler bu şekilde :)

Nescafe yelpazesinin gitgide geliştiriyor.
 Son ürünü de açıkçası ayrı lezzetliydi. İddiası evini cafeye çevir olan Nescafe, kafelerde ki lezzetin evde de sürdürülebileceği yönünde.


Tadı oldukça yumuşak içimli,kokusu da gayet hoştu. 
Tek sorunun şeker oranının şeker kullanmayan insanlara fazla gelmesi olabilir. 
Ben şeker kullanmayan biri olarak şekersiz seçeneği olsa ayrıca mutlu olurdum. 


Şekeri çok rahatsız ediyor mu ? 
Hayır.
Aslında tatlı krizlerine belkide birebir.
Yine de bu tercihin bulunması gerek diye düşünüyorum.
Belki ürün yelpazesine yakın zamanda bu isteğimiz de dahil olur kim bilir :) 

Sevgiler..
Öpüldünüz..

5 yorum:

  1. Ben hıcmı hıc begenmedım bu kahveyı bır kahve sever olaraktan :/ Garıp bır tadı ve kokusu var.

    YanıtlaSil
  2. bana çok sekerli geldi. Kekte kullanınca fena olmuyor :)

    YanıtlaSil
  3. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Beyaz çikolata tadını alamadım ben pek, içen arkadaşlarım da aynı fikirde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. damak tadı herhalde , bizim hoşumuza gitti ama sevmeyende çok olmuş..

      Sil