Sayfalar

22 Eylül 2014 Pazartesi

Sevgilimden Son Mektup / Jojo Moyes

Merhabalar,




Uzun süredir kitaplığımda duran ve sıra bekleyen kitaplardan biriydi Sevgilimden Son Mektup.
Bu Joje Moyes'in okuduğum ikinci kitabıydı. İlk okuduğum kitabı Senden önce Ben den ne kadar etkilendiğimi ve beğendiğimi bahsetmiştim. O yüzden bu kitabı da görünce aynı tatta olacağından emindim.

Fakat aradığımı buldum mu? Aynı tatta mıydı?

-İlk kitap hala benim için daha eşsiz bir kurguydu. Kıyaslayacak olursam onu daha çok beğendim.
Ama bu kitabı da kesinlikle okuduğunuz da pişman olmayacağınızı düşünerek tavsiye ediyorum.




Kitaptan bahsedecek olursam;


Ellie Haworth adlı gazeteci bir kız vardır. Ünlü bir yazarla yasak bir ilişki yaşamaktadır. Adam evli ve çocukludur. Ellie bir gün arşivlerde tesadüfen  1960 lı yıllardan kalma mektuplar bulur.

Aşk mektupları.. O kadar güzel ve anlamlı gelir ki o mektuplar. Aslında bir parçada kendini bulmuştur o mektuplarda.

Bu mektuplardan bir makale yazma düşüncesiyle gitgide araştırır olayı kurcalar ve mektubun sahibini bulur.. Acı bir aşk hikayesinin sonunu merak etme arzusuyla...

Daha fazla bir şey söylemek istemiyorum okuyun ve gülümseyin diyorum..

Kitabın arka kapağından:


Sayfa Sayısı: 480

Baskı Yılı: 2014

Yayınevi: Pegasus


En azından şunu bil ki bu dünyada seni seven bir adam var. 

Seni her zaman seven ve bu ona zarar verse de hep sevecek 

olan bir adam...

1960. Jennifer Stirling zengin kocasının servetiyle lüks bir 

hayat yaşamaktadır. İstediği her şeye sahip olduğunu 

zannetse de bir gün ondan her şeyi arkasında bırakıp 

kendisiyle gelmesini isteyen bir adama âşık olur. Hayatında 

ilk defa tutkuyu hisseden Jennifer'ın önünde iki seçenek 

vardır: Ailesine ihanet etmek ya da aşkının peşinden gitmek...

2003. Gazetecilik kariyerinde zirveye yükselmek isteyen Ellie

 Haworth ünlü ve karizmatik bir yazarla ilişki yaşamaktadır.

 Aslında çok mutlu olması gerekirken sevdiği adamın başka 

bir kadına ait olması Ellie'nin hayatını ve tercihlerini gözden 

geçirmesine yol açar. Bundan böyle ya eksik bir sevgiye razı 

gelecek ya da kendini korkusuzca gerçek aşkın kollarına 

bırakacaktır...

Bir gün Ellie, gazete binasının tozlu arşivinde 1960'lardan 

kalma aşk mektuplarına rastladığında iki kadının hayatı 

beklenmedik bir biçimde kesişir. Acı bir aşk hikâyesinin eksik

 parçaları bir araya gelirken Jennifer ve Ellie'nin hayatı 

geçmiş, gelecek ve günümüzle tekrar şekillenir.


"Size aşk cümleleri yazdıracak bir roman..."

-Glamour-


"Modern ancak tüm zamanları aşan bir kitap.

 Ölümsüz bir

 aşka sımsıkı tutunanların hikâyesi..."

-Leila Meacham-


"Tutku denizinde yüzmek istiyorsanız Sevgilimden Son 

Mektup kendinize vereceğiniz en güzel hediye olacak."

-Sunday Herald-


                                                    Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder