Sayfalar

16 Haziran 2016 Perşembe

Lierac Dioptigel Eye Contour Deneyimim

Merhabalar,



Bugün size Lierac markasının Dioptigel ürün serisinin Eye Contour kremi deneyimimden bahsedeceğim.

Ürün, gözaltı bölgenizdeki şişliklerin giderilmesi ve gözaltını daha sıkı görünüme kavuşturmak için piyasaya sürülmüş 10ml lik bir krem. Açıldıktan sonra 6 ay kullanım süresi mevcut.


Ürünün vaatleri neler mi?

*Cilt gençleştirici bakım jeli olup şişkinliği indirip ciltteki şişlik ve torbalanmaları giderir.

*Cildi nemlendirip dış etkenlere karşı güçlendirir.

*Gözaltındaki kırışıklıkların giderilmesini sağlar.

*Tüm göz altı cilt tiplerine uygundur.


Kullanımı: 


Günlük olarak sabah ve akşam  ıslak göz altına parmak uçlarıyla uygulanır.Tampon yaparak uygulamayı sonlandırınız.


Gelelim yorumlarıma:

Açıkçası gözaltı şişlikleri olmayan biriyim. Şimdiden gözaltı kırışıklıklarıyla erkenden mücadele etmek için bu ürünü denemeye başladım. Bu yüzden ürün hoşuma gitti. Gerçekten daha sıkı bir gözaltı oluşmasını sağladığını gözlemledim. Nemlendirmesinden de memnunum. Herhangi bir alerjik etkende oluşmadı. 

Ürünün fiyatından bahsedecek olursam indirimsiz fiyatı 99 tl .
 Bütçesi kısıtlı olan birinin hop diye alabileceği bir ürün değil. 

Malum 10 ml azda. 6 ay ömrü var ama o 6 ayda bitmiyor o ürün emin olun. 
Ya da ben çok az sürüyorum :D

 Ama sanmam yeterli miktarda sürdüğümü düşünüyorum.
İndirimde iken alıp deneyin diyebilirim. 
Benden geçer not aldı.

Biraz fiyat araştırması yaptım sizler için:

Recete.com da 80.50 TL

Portakaltengi.com ve nareczane.com da 69.30 TL


Sizler göz bakımınızda hangi ürünleri kullanıyorsunuz?

Bu ürünü deneyenler kimler.

Yorumlarınız benim için kıymetli

Öpüldünüz..

Sevgiler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder