Sayfalar

29 Kasım 2014 Cumartesi

Mutluluğun Öteki Yüzü / Sere Prince Halverson

Merhabalar,



Yine güzel bir roman seçtim sizlere.. 

Herkesin hep aradığı belki de tek istediği konu üzerine ''mutluluk''

Kimilerimiz hemen her koşulda mutluluğa sahip olurken diğerlerimiz hep mutluluk arayışı içindeler.

Yazar kitabın son sayfasında bir söz söylemiş :

''Artık biliyorum ki en hakiki mutluluk acılardan gelendir''

Romanı okuyunca hak vereceksiniz bu söze biliyorum. 

Kitabın kapağı da ayrıca hoşuma gitti. Tasarıma benden 10 puan kitapsa 10 üzerinden 7'yi hak eder bence. :)

Kısaca konuyu söylemek gerekirse bir ailenin başından geçenleri ve özellikle Joe'nun ölümünden sonra 2 anneyi Ella ve Paige'i anlatıyor. Çocukları için sevgilerini,geçmişi ve şimdiyi..

Velayet davasıyla çocukları kazanmaya çalışan 2 kişi.. İki anne.. Her ikisi içinde o kadar zor bir süreç ki.. 

Başlarda Paige çok sinir olacaksınız diyip spoiler verip sizi uyarıyorum =) Ama onun geçmişini öğrenince inanın ki insan biraz hak veriyor.

Gerisini okuyun ve yorumlarınızı benimle hemencik paylaşın :)


Kitabın arka kapağından:

Gerçek mutluluk nedir,nerededir?
Peki,onu bulmak için ne kadar ileri gidebilirsiniz?

Ella Beene için mutluluk eşi Joe ve Joe'nun önceki evliliğinden olan iki küçük çocuğuyla kurduğu mutlu yuva demektir. Ancak bir yaz sabahı Joe'yu onlardan sonsuza dek koparan acımasız dalga, sadece onu değil sırlarını da beraberinde götürür. 3 yıl boyunca çocuklara kendi öz evlatlarıymışçasına bağlanan Ella'nın hayatı, cenaze töreninde çocukların biyolojik anneleri Paige'in ortaya çıkmasıyla da tamamen altüst olur.

Joe'yla evlilikleri boyunca Paige'in Joe'yu ve çocukları terk edip gittiğini ve ortadan kaybolduğunu sanan Ella'nın kalbinde tarifsiz bir acı, elindeyse çözülmesi gereken yepyeni bir bulmaca vardır artık. Bir yandan canından çok sevdiği çocukları için Paige ile velayet savaşı verirken, diğer yandan Joe'nun ona miras bıraktığı diğer şeyin, yani hiç açılmamış mektupların içinde pusuda bekleyen sırların ardındaki gerçeği öğrenmek zorundadır. Ella, kalp ağrıları ve göz yaşlarıyla dolu bu yolculukta her şeye rağmen umut etmeyi bir kez daha hatırlayacaktır.

Sere Prince Halverson'ın duygu yüklü kaleminden dökülen Mutluluğun Öteki Yüzü, herkesi derinden etkileyecek, yüreklerinize kazınacak türden bir roman.


Sayfa sayısı: 392

Yayınevi: Arkadya Yayınları

Kimler okudu ?

Okumayanların keyifle okuyacağını düşünüyorum.. 

Sevgiler...

3 yorum:

  1. Merhaba canım blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsitem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. sizi de bekliyorum siteme http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Kapağına bayıldım *_*

    YanıtlaSil