Sayfalar

18 Nisan 2016 Pazartesi

Nivea BB Clean Güzelleştiren&Bakım Yapan Temizleme Suyu Deneyimim

Merhabalar,

BB kremlerin popüler olmasıyla tabi ki markalar boş durmayıp BB Clean Temizleme Suları çıkarmaya başladı?

Peki bu BB Cleanler ne kadar başarılı sizce?
Bugün size  Nivea BB Clean Güzelleştiren&Bakım yapan Temizleme Suyu deneyimimden bahsedeceğim.



Öncelikle ürünün vaatlerini bilmeyenler için sıralayayım:

***Provitamin B5 içeren formülüyle tek adımda 5 etki sağlar.

1.Arındırır: Cildi BB krem,fondöten ve makyajdan etkili bir şekilde arındırır.

2.Temizler: Gözenekleri yağ ve kirden temizleyerek cildin nefes almasını sağlar.

3.Cilt Kusurlarını Azaltır: Pürüz ve kızarıklık görünümü gibi cilt kusurlarını azaltmaya yardımcı olur.

4.Nemlendirir: Cildin doğal nem dengesini destekleyerek,ciltte yumuşak ve nemli bir his bırakır.

5.Hazırlar: Cildi bir sonraki BB krem ve makyaj uygulaması için kusursuz bir şekilde hazırlar.

Gelelim düşüncelerime:

İlk denediğim zamanlar bir pamuk yardımıyla hafifçe göz makyajımı ve yüzümü temizlemek için uğraşıyordum. Sonraki anlarda bu çabanın boşa olduğunu farketmemi sağladı.
Bu üründe naziklik pek işe yaramıyor çünkü kol kası kuvveti uygulanmalı.

Kullanım kısımında ovalamaya gerek yoktur ibresi olmasına rağmen ovalaya ovalaya zorla çıkarırsanız şaşırmayın.
Gerçi uygulasakta 1.maddedeki gibi öyle bir arınma gerçekleşmiyor. Çokkk üzgünüm kiii!!

Bazı yorumlarda temizlerken gözleri yananlar olduğu okudum ama benim başıma gelmedi çok şükür. 
Cildimi nemlendirdi mi? Yumuşattı mı ? Evet nemlendirmesi yeterli değildi ama gerçekten verdiği yumuşaklık hissi ve bildiğimiz o nivea fresh kokusu üründe tek sevdiğim şeydi.

 Üründen tam 2 kutu kullandım. Yeni yılda indirimde görünce ( 1alana 1 bedavaydı gözüm doymayıp 2 set yani 4 tane aldım.PİŞMANIMMM.) 
2'li seti 11tl ' ye almıştım.

Bu ürün malesef benim bir daha alacağım ürün kategorisine girmiyor.Yorumlarım tamamen objektiftir. Ben memnun kalmadım. Umarım kullanıp memnun olanlarda vardır. Ama onlardan biri ben değilim.

Sizler Nivea BB Clean'i denediniz mi?

Sevgiler...



3 yorum:

  1. BB CLEAN bence tonik olarak makyak öncesi makyaja hazırlık olarak güzeldi...

    YanıtlaSil
  2. BB Clean'i denemedim ancak temizleyici köpüğün pembesini çok sevmiştim :)

    YanıtlaSil
  3. Bende denesemmi diyordum ıyiki almamisim:)

    YanıtlaSil