Sayfalar

28 Ağustos 2013 Çarşamba

Avon Advance Techniques Tüm Saç Tipleri için Fas Argan Yağı İçeren Durulanmayan Saç Serumu 30ml

ARGAN YAĞI,

Fas'ın güneydoğusundan elde edilir ve dünyanın en değerli doğal yağlarından biridir. Şimdi Advane Techniques ile saçlarınızın hak ettiği güzelliği, çekiciliği ve ışığı Argan Yağı Serisi ile evlerinize getiriyoruz!
Argan Yağı İçeren Durulanmayan Saç Serumu ile 5 Muhteşem sonuç:
1) 360° saç besleyici özelliği ile daha güçlü saçlar
2) Işıltılı saçlar
3) Yumuşacık his
4) İpeksi pürüzsüzlük
5) Hafif formüllü uygulama.
KULLANIMI: Avcunuza aldığınız ürünü ellerinizde yayın. Havluyla kurulanmış veya nemli saçınıza eşit miktarda dağıtarak uygulayın. Her zamanki gibi şekillendirin.
126 panelist, 11-1558 sayılı 1 haftalık Tüketici Çalışması.



Ürünün tanıtımı bu şekilde.Bu ürünün serisini tüm arkadaşlarıma tavsiye ettim,blogumu takip eden sevgili takipçiler sizlerede kesinlikle tavsiye ediyorum...

Ben uzun saçı seven bir insanım ve saçlarım bayada uzun (maşallah) Saçın mı var derdin var :PP Uzun saç iyi hoşta bakımı dert be arkadaş :) Banyo sonrası havlu ile saçlarımın nemini alıyorum. Avuç içime 3-4 damla serum damlatıp yayıyorum. Sonra saçlarıma eşit miktarda uyguluyorum. Kısa saçlar için 2-3 damla da yeterli olur bence..

Saçlarım kolayca açılıyor. Normalde saçlarım kolay açılmaz
:(( Saç kırıklarımı çok aza indirgedi diyebilirim.

Bu benim bitirdiğim 10cu kutuyu geçmiştir. Allahtan kampanyalı zamanlarında stok yapıyorum=) Yoksa bu saçların masrafına dayanılmaz.


Sizlerden bu ürünü kullanan var mı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder