Sayfalar

3 Eylül 2013 Salı

Neutrogena Visibly clear Arındırıcı Yüz Temizleme Jeli

Merhabalar,






Kuzenimle Antalya da alışveriş merkezinde gezerken hadi bir Gratis e girelim dedik.. Kuzenim kendisine yeni aldıgı Neutogena 3ü bir arada temizleyiciyi gösterdi ve çok memnun oldugundan bahsetti.
 
     Bu aralar cildimden hiç memnun değilim, o yüzden içeriğini okuduktan sonra almaya karar verdim..Tabi biraz acelemiz vardı ve yanlışlıkla bu ürünü almışım :) İzmir e dönünce farkettim.. Fakat içeriğini bir okuduğumda sağlık olsun belki buda işime yarar dedirttirdi.


İlk günden itibaren daha temiz bir cilt için gözenekleri derinlemesine temizler ve sivilce oluşumunun azalmasına yardımcı olur.

Açıklamadaki bu ilk cümleye güvenerek kullanmaya başladım. 23 yaşındayım ve şuanda sivilce problemi yaşamaya başladım :((

   Henüz 2 gündür kullanıyorum,kokusu ferahlığı hoşuma gitti umarım sorunumu da hallederim..Ürünü tamamen bitirdiğimde bir postta anlatacağım :)


Ürünü yanlış hatırlamıyorsam 10-11 tl arasında bir tutara almıştım.

Serinin diğer ürünlerinden kullanmadım. Sivilce probleminize iyi gelen Serinin ürünlerinden var mı tavsiye edebileceğiniz?
                       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder