Sayfalar

25 Eylül 2013 Çarşamba

Castle



Castle, Amerikan televizyon sezonu ortasında, 9 Mart 2009'da yayına başlamış bir komedi-drama televizyon dizisidir. Dizi ABC Studios tarafından yapılmaktadır. Dizide iki tane ana karakter bulunmaktadır.Bunlar, Richard Castle karakterini oynamakta olan Nathan Fillion ve Detektif Kate Beckett karakterini oynayan aktris Stana Katic'dir.Resimdekiler bu 2 ana karakter :) Çok seviyorum bu ikiliyi ya :)))

KONUSU : Dizinin konusu yazar Richard Castle ve Detektif Kate Beckett başından geçen olaylardır. Dizi, kitaplarından esinlenen cinayetler nedeniyle Richard Castle'dan polisin yardım istemesiyle baslıyor. Cinayetin araştırılması sırasında Richard Castle Detektif Kate Beckett'la karsilasir. Detektif Kate Beckett'dan etkilenen Richard Castle, bir sonraki kitabının ana karakterini Kate Beckett'ı örnek alarak yapmak ister. Amirlerinin emri üzerine Richard Castle Kate Beckett'ın ortağı olarak görev yapmaya başlar.


Tüm karakterleri ise :






Bilmiyorum izlediniz mi ama ben çok severek takip eder oldum. Tesadüfen 3 hafta önce sıkıntıdan dolaşırken buldum ve 6.sezonu yeni başladı :)

Belki izleyenleri vardır MENTALİST diye bir dizi var onuda çok severek takip ederim ondan zevk alanlarınıza bu diziyide kesinlikle tavsiye ediyorum :)

1 yorum:

  1. Mentalist dedin mi gönlümü aldın. Ekim'de başlıyor ya yeni sezon izleriz beraber vakit buldukça =) Castle de bakacaklarım arasında önerin üzerine yerini aldı ama o kadar dizim var ki ne zaman sıra gelir sen düşün =D

    YanıtlaSil