Sayfalar

25 Kasım 2015 Çarşamba

Bepanthol Cilt Bakım Kremi Deneyimlerim

Merhabalar,

Bepantholü duymayan hala var mı ? O zaman dikkat!! Kesinlikle bu yazıyı okuduktan sonra kendine bir tane Bepanthol almalısın..
Her derdin bir devası vardır derler ya o misal bir krem Bepanthol benim için.. Kış ayları kurulukla baş etmek mi istiyorsun hemen çekmecene at bir tane. Kızarıklık mı var yüzünde , tahriş mi oldun , cildin banyodan çıkınca kuruyup ta pul pul mu oldu, yoksa pişik misin ;pişiğe bile iyi geliyor. Boşuna demedim her derde deva diye :)

Bepanthol Cilt Bakım Kreminin çok yağlı bir yapısı yok cıvık gibi hatta su bazlı çünkü. Azcık sürdüğünüzde bile nemlendirmesi mükemmel. Bepantholun yenileyici özelliği var. Grip mi oldun burun silmekten burun kenarların acı içinde mi ? hemen bir tutam bepanthol :)

Bu arada bir çoğumuzun dikkat ettiği gibi Bepanthol cilt bakım kremi:
-paraben,
-renklendirici,
-parfüm içermiyor;kokusuz. 
Bepanthol cilt bakım kremi %5 Provitamin B5 içermektedir.

Reklam yapıyormuş gibi yazdım biraz belki de ama gerçekten kremi çok sevdiğim ve çok beğendiğim için. Bu kremle trnd ekibi sayesinde çok içli dışlı oldum. 
Çevremdeki herkesle deneyip sonuçlarını hep beraber beğendik. Bu yüzden trnd ekibine de buradan bir kez daha teşekkürler.


Bepantholü eczanelerden satın alabilirsiniz. Umarım Bepanthol Cilt Bakım Kremi alıp kullanan  herkes benim kadar memnun kalmıştır..

Sevgiler..


3 yorum:

  1. Bende çok çok beğendim, o burun kenarı kurumaları yok mu! Selpak mevsimini de açtık gene, mini boy bepanthol hep çantamda =)

    YanıtlaSil
  2. Şöyle bir yarışma var ilginizi çeker diye düşünüyorum. Keyifli okumalar.

    http://zbam.org/kitap-hediyeli-yarisma/

    YanıtlaSil
  3. Bepanthol ün bence Türkiye'de satma nedeni artık alışılmış ve popüler olmasından dolayı.Geçenlerde doktoruma başvurduğumda bana GLYSOLİD markalı bir alman kremi tavsiye etti yurtdışında fazlasıyla bilinen ve satılan bir ürünmüş. kullandıktan sonra çok fazla faydasını gördüm çok kısazamanda kullanmanızı tavsiye ederim.İnternette temin etme gibi bir imkanı var gördüğüm kadarıyla.

    YanıtlaSil