Sayfalar

14 Temmuz 2016 Perşembe

Utanç Odası-İtiraf & Chrysiida Dimoulidou

Merhabalar,

 Daha önce yazarın 1.kitabı olan Utanç Odası-Masumiyet adlı kitabı okuyup sizlere yorumlamıştım. Şimdi serinin 2.kitabı olan Utanç Odası-İtiraf adlı kitabı yorumlayacağım. 


Sayfa Sayısı:300
Yazar: Chrysiida Dimoulidou
Türü: Roman
Yayınevi : Pena Yayınları
Arka Kapaktan: 

Gerçeği söyleyen herkese seslenme zamanı geldi.Delirme noktasına gelmiş ya da sinirleri harap olanları açıklama zamanı. Fakat gerçeği paranoyayla özdeşleştirenler,bunu açıkça söylemeye cesaret edene şaşkın şaşkın bakanlar var. Şunu da söylemeliyim,gerçeği açığa çıkarmak için mücadele edene acıyoruz. Bir kimse ne kadar içten ve dürüstse,o kadar tuhaf ve akılsız görünüyor.Gerçek bizi ilgilendirmez,bunu bilmeyi istemeyiz. Çoğumuz evimizin güven çemberinde yaşamayı,dışında olan kötü şeylere aldırmamayı öğrendik.Eğer birini korumak gerekiyorsa sükut elbette altındır,lakin birini ıssızlığa sürüklediğinde değil.


Gelelim yorumlarıma:

İkinci kitapta geçmişin gölgeleri perdeleniyor. Sırayla Dimitra,Anastasia ve Mirto'nun yaşadıkları kaleme alınmış.
Yazar bence gerçekten çok iyi kaleme almış. Elimden düşüremedim kitabı. Eeee ya sonra noldu naptılar diye diye okudum.
Babalarına o kadar sinir oldum ki olmaz olsun böyle baba lanet herif ... dedim çoğu bölümde.
Günlük yaşamda böyle haberleri sık sık duysak ve üzülsekte yok artık ya nasıl olur dedim yinede.

Yaşadıklarını belki şuan anladınız ama spoiler vermeyeceğim. Okuyun beğeneceksiniz. Kızların yaşadıklarından sonra nasıl mücadele ettikleri neler yaptıkları kaleme alınmaya devam edilmiş.

Kitabın sonlarına doğru annelerinin yanlarına gittikten sonra oradan ayrılıp yaşamlarına geri döndükten sonra geçmişin yeniden gün yüzüne çıkmasıyla kötü günler 3 kız ve ailelerini üzmeye devam eder.

Artık üç kız mahkemededir ve anlatır anlatır dinlerler..
Sonu tam da istediğim gibi bitti.

10/7

Aranızda bu kitabı okuyan kimler?
Yorumlarınız benim için kıymetli..

Öpüldünüz,

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder