Sayfalar

30 Aralık 2016 Cuma

Bitenler 'ARALIK'

Merhabalar,

2016'nın son biten ürünlerini sizlerle istedim:




Anew Ultimate Supreme Dual Elixir : Kremi annem kullandı. Öncelikle bunu belirteyim. Serumun tanıtımını gördüğümüzde aaa süper dedik ne kadar yaratıcı. Ama aldık ve tam tersi pişman olduk. Serumun bir tarafından krem geliyor diğer tarafından gelmiyor. Ya cildin yağlı kalıyor ya da kuru. Biz başarısız bulduk. Pratik deyip aldık ama rezil oldu.

Natural Tatlı Badem Yağı :  Kaşlarım da ara ara dökülmeler vardı. Kuaförümün tavsiyesiyle almıştım. Hala ara ara kullanıyorum. Benim gibi şikayeti olanlara tavsiye ediyorum.

Hunca Red Beauty Serum : Nemlendirmek için aldığımız bir üründü. Nemi benim cildime iyi geldi. Günlük kullanım için alıp deneyebilirsiniz.

Kiko Next Evolution Serum : Kiko'nun makyaj ürünlerine bayılıyorum ama bu serumdan pek bir fayda göremedim bir daha almayı düşünmüyorum.

Touzla Kil maskesi : 15 günde bir çeşitli kil maskeleri yapmaya çalışıyorum. Cildime ürünü kullanımı sonucu arkadaşlarım bir parlaklık geldiğini söylüyor. Temizlemesi biraz güç. Yıkadıktan sonra hala beyazımsı zor çıkan bir hali var. Deneyebilirsiniz.


(Fotoğrafları kaydetmeyi unutup silinmeden instagram story den kurtarınca :D )


Bioderma Sebium Foaming Gel: Ürün sabun içermiyor. Cildimi kurutmuyor. Rahatsız edici bir kokusu yok. İçeriğinde parfüm vardı. H20 ile birlikte düzenli olarak kullanmaya çalışıyorum :)

Zigavus Argan Oil Şampuanı: Detaylı yazısı önceki postlarım  da mevcut Zigavus için tık tık

Avon duş köpüğü : Her ay mutlaka 1 adet satın aldığım duş köpüklerinden biri daha :) kokusunu çok seviyorum. Keşke biraz daha uzun süre kalıcı olsa kokusu..





Flormar *10 Lengthening  Sculoting Mascara : Kirpiklere çok güzel hacim veriyor. Yapışma da olmuyor,kirpiklerim tek tek ayrı görünüyor. Ürünün tanıtımında da 10 kata kadar hacim verdiği söyleniyordu. Ben başarılı buldum.Deneyebilirsiniz bence:)


Maybelline New York Baby Lips : Ben de ki renk Pink Punch'dı.Açık pembe bir renk veriyor.Spf 20 içermekte olduğu için +1 puan. Fakat yabancı bloggerlar özellikle çok abartmış bu ürünü diye düşünmekteyim.

Flormar Ruj : Kendisi malesef sedefli bir ruj ve hiç tarzım olmadığı için pek kendisiyle anlaşamadık. hediyeydi denemiş oldum. Bir daha alacaklarım arasında değil..

Physicians Formula Happy Booster Allık : En sevdiğim allıklardan biriydi. İçeriği temiz.Parfüm, Paraben içermiyor.Dibini gördüm parçalandı artık :( İlk aldığımda resmen kullanmaya kıyamamıştım.Kesinlikle indirimde bir daha alırım.

Dalin Sıvı Deterjan : Dalin yumuşatıcı hediyesiydi sanırım. büyük boyunu almayı planlıyorum mis gibi kokuyooooor.

İpana 3 boyutlu beyazlık Luxe : Diş beyazlatma konusunda ortalamanın biraz üstünde diyebilirim. İlk fırçalamada farkı görenlerden olamadım ama :D Nefese verdiği ferahlığı sevdim :)

Gratis Latschenkiefer Ayak Losyonu : Fiyat performans olarak oldukça başarılı bir ürün. Nemlendirmesi orta derecede çabuk emiliyor yapış yapış bir his bırakmıyor.

Sebamed visio active hydro gel: Şeffaf yapıda bir gel krem.İçinde yeşil minik parçaçılar var.Denemem için bir alışverişte aldığım üründü. Ben cildime verdiği nemi sevdim.Orjinal boyunu almayı düşünebilirim.

Avon Clearskin Black Mineral Mask : Ciltteki yağ oranını güzel olarak dengeliyor. Avonun bittikçe aldığım ürünlerinden biridir.



Evet bu yılın 2016'nın son yazısı bitenler oldu.

Herkes için 2017'de dileklerinin gerçekleşmesini diliyorum. 

Hepinize mutlu yıllar.

Hala beni sosyal medya hesaplarımdan takibe almayan kaldıysa bekliyorum ;)


Sevgiyle kalın,

Öpüldünüz!

1 yorum: