Sayfalar

10 Aralık 2016 Cumartesi

Nivea Makyaj Temizleme Mendili / Normal-Karma ciltler

Merhabalar,

Bugün size yine popüler bir üründen bahsedeceğim. Cilt temizliği,makyaj temizliği hepimiz için önemli. Bazı zamanlarda bunun için pratik ürünler tercih ediyoruz. Bunlardan biri olan makyaj mendillerinden bugün size 
''Nivea Normal/Karma ciltler''için olan makyaj mendilinden bahsedeceğim.


Öncelikle ürünün vaadlerini yazacak olursak;

-Makyajı ve suya dayanıklı makyajı bile çıkarır. (-)
-Ciltte yumuşak ve pürüzsüz bir his bırakır. (+)
-Cildi canlandırır. ( ? )
-Nivea losyonu ve E Vitamini içerir. (+)

Gelelim yorumlarıma:


*Cildim de herhangi bir alerjik etkiye neden olmadı.
*İçerisinde 25 adet mendil bulunmakta.
*Cildi kurutmadan temizliyor.

*Yüz göz dudak hepsini temizleyebiliyorsunuz.Hatta kirpiklere bakım yapıyor yazıyor sağ üst köşesinde ama ben temizlerken hep kirpiklerim döküldü.

*Mendillerin yapısı biraz ince geldi bana.
*Yapış yapış bir his bırakmıyor.

*Kokusu yine Nivea'nın sevilen kokusu.
*Temizlemesine gelince eh işte diyebilirim. Zaten mendiller yüzde yüz temizlik yapmıyor. Kalıntılar oluyor hepimiz biliyoruz.

*Özellikle göz makyajında temizlerken zorlandım.Pek doğru değil mendille göz makyajı temizlemek zaten.
*Islaklığı gayet güzeldi.

*Ben Carrefour'da indirimdeyken almıştım 7 tl'idi.
*Kısacası alıp denenebilir ama makyaj mendili kullanımından sonra bir jel ile yüzünüzü kesinlikle kalıntıları gidermek için yıkamalısınız.

Sizler hangi makyaj temizleme mendillerini denediniz?

Yorumlarınız benim için kıymetli..


Sevgiler...

2 yorum:

  1. Makyaj yaparken bulaşan yeri yada sevmediğim yeri silmek için kullanıyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da mantıklı :) %100 temizlik yapmadığı için

      Sil