Sayfalar

8 Kasım 2013 Cuma

Kitap Okumak İster misiniz???

Merhabalar,

kitapokumakistermisin.com diye bir site var arkadaşlar ;bugün bundan bahsedeyim size. 
Bayramda Kardeşimin Hikayesini okumuştum ve Serenad ı tavsiye etmişlerdi. Bu site sayesinde Serenad ı okuma şansım da oldu. Ve gerçekten harikaydı. Ayrıca postunu yapacağım.

Kitap Okumak İster misin?

Siteye giriyorsunuz ve Ücretsiz Kitap bölümünde yazdığı gibi;

1.Facebook da Kitapokumak sayfasını beğeniyorsunuz.

2.Youtube da kitapokumakistermisin kanalına abone oluyor ve abone isminizi bildiriyorsunuz.

3. Ve son olarak okumayı istediğiniz kitabın ismini ve açık adresini Facebooktan bildiriyorsunuz. Kitabın kalınlığına göre 15 ile 30 gün içinde kitabı okuyup iade ediyorsunuz.

2013 sonuna kadar gönderilen kargolar ve sizin kitabı iade ederken ki kargo ücreti tamamen siteye ait.

Ben ilk kitabımı okudum iademi yapacağım kardeşimde bu fırsattan yararlanıp okuduktan sonra :)

Tabi süre var deyipte sakın işi sallamayın diyorum çünkü okumayı bekleyen sırada çok insan olduğunu düşünüyorum :)

Sevgiler..


1 yorum:

  1. Çok güzel bir proje ALLAH razı olsun yapanlardan destek olanlardan

    YanıtlaSil