Sayfalar

31 Ağustos 2014 Pazar

Bir acayip Mimde Benden o zaman :)

Merhabalar,

İlk kez bir mimide ben başlatayım.Gece gece bir blogummu buldum konuşabilecek =)

* Son bir ayınızı özetleyin iyisi kötüsü en neşeli olduğunuz ya da en berbat gününüzü..Ne paylaşmak istiyorsanız yazın gitsin bugün :)

Pek neşeliyimdir aslında beni yakından tanıyanlar iyi bilir. Ama bazen öyle anlar geliyor ve ben öyle bir duruluyorum ki, beni kendime getirene bravo diyebilirim! 
Son bir ayda;
Yine kendime geldim derken gelemedim aslında herhalde galiba..

(Bazen bu kadar kararsızlık bünyeye zararlı..Ki ben kararsız bir insan değildim bu da bir arkadaştan bulaştı herhalde yakama desem komik ama yalan olmaz :) )


Öyle bir an geliyor ki yeter ya diyorum anlat gitsin.. Atma içine paylaşsan biriyle aklından geçenleri ne olacak kii.. Paylaşıyorum da .. Peki sonuç .. 2 seçenek var zaten.. Ya anlar ya anlamaz.. Aaaa pardon bir de anlamış gibi aptalı oynayanlar var çoook pardon gerçekten onların toplumdaki rolünü unutuyorum bazen..

Sonuca tekrar geliyorum genelde anlamıyorlar. Yani şu son 1 ayımı düşündüm de kendimi gayet net ifade ettiğime eminken herhalde yine ben başarısız oldum. İnsanlar işlerine gelmedikçe karşısındakini anlamıyorlar..

Karşındakine yaşadığın en kötü deneyimi anlat ve o an seni anladığını düşün. Oh be biri beni anladı sonunda de ve rahatla..Böyle güzel bir gülümseme belki bir içten kahkaha yerleşsin yüzüne.

( Ama aman çok kaptırma kendini çünkü aslında anlamamış olabiliyorlar .. )

Siz ister tek kelimeyle özetleyin kendinizi ister bir hafta anlatın kendinizi olay karşımızdaki insanda bitiyor. İnsanlar -söz meclisten dışarı- karşımdakini kullanabildiğim kadar kullanayım gerisi önemli değil diye bakar olmuşlar hayata.

O yüzden davranışlarını hiç önemsemiyorlar. İnsanlar birbirlerinin damarına basmayı ,karşısındakini incitmeyi çok iyi biliyorlar aslında.. Hani sözde farkında değilmiş gibiler bazen ama öyle değiller aslında.

İnanmıyorum!

Yine kendime gelmedim aslında herhalde galiba;
çünkü insanlar aklımızda soru işaretleri bırakıyor..

Ben henüz o soru işaretlerimden kurtulamadım ama sizlerinde varsa soru işaretleriniz yarın ilk iş kurtulmaya bakın onlardan. Kendimizi yıpratmaya değmiyor hiçbir şey , hiç kimse.. 

Yine bazen diyorum ki; boş ver gül ve geç ...

Herkes;
-dürüst ilişkiler
-dürüst dostlar
ile karşılaşır umarım.


Mim'lediklerim:


ve yapmak isteyen tüm diğer bloggerların Mimlerini bekliyorum.


Ağustosun son gecesine hoşçakal 
İyi geceler..

6 yorum:

  1. Teşekkürler tatlım en kısa zamanda yapacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler bebek, bu mim ağlama duvarı olabilir ama tam mimleyecek adamı mimledin :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba blogunu yeni keşfettim çokta beğendim mim de gerçekten harika olmuş ellerine sağlık bende beklerim http://bornova74.blogspot.com.tr :) :) çok öptümmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim öyleyse seni de mimliyorum :)) yazını bekliyorum :))

      Sil