Sayfalar

27 Ekim 2013 Pazar

Avon Mega Effect Maskara

Merhaba Kızlaaaar,

Bugün o kadar çok kargo işleriyle uğraştım ki.. Ama mutluyum çünkü meraktan çatlıyordum sonunda Mega Effects Maskaram geldi :)) Artık benim de bir tane var. Çok farklı bir maskara fotoğraflardan da gördüğünüz gibi. Daha bu tarz bir maskarayla karşılaşmadım ne Avon da ne de başka markada.İlk resim paketinden çıkardığım hali.. Kare kare fotoğrafladım sizler için.


Maskarayı normalde çevirip açarız bunda pembe kısımla siyah kısmı tutup çekiyoruz ve açılıyor. Aşağıdaki şekilde ;


Sonrada pembe küçük kısımdan ayırıp maskarayı uyguluyoruz. Maskara bu arada merak edenler için söyleyeyim 9ml.
 Burda da maskaranın çıkmış hali :


 Maskara,blackest black diye geçiyor ve gerçekten de öyle oldukça yoğun bir siyahlık veriyor. Tek katta uygulama bile yeterli  olur isteyenler için.Diğer renklerinden de ,zaten toplamda 3 rengi var katologda, almaya karar verdim. Burdan daha rahat görebilirsiniz.




Haliyle değişik bir maskara olduğu için hızlı hızlı uygulama yapamadım.Biraz yavaşım sonuçta el alışkanlığım yok. Çabuk alışır mıyım bilemiyorum ama aceleniz varsa ve bu maskarayı denemediyseniz ilk denemeniz o gün olmasın uğraşıp vakit kaybedebilirsiniz:D

Ve uygulanmış hali de şöyle ;





Kirpiklerim yapış yapış olmadığı için ayrıca bir artı daha benden kazandın. 

Kampanya 13 katologun da satışa çıkan bu maskarayı 16,80 tl alabilirsiniz. Ayrıca bir de 2 tl lik bir fırsat koymuşlar maskara alanlara. 2 tl ye makyaj temizleyici,oje,açılıp kapanan kalem , kapatıcı  ya da dudak parlatıcı seçip alabiliyorsunuz. Gayet makul bir teklif olmuş.

4 yorum:

  1. Ürünün dizaynı çok hoş, Victorian bir havası var, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle, teşekkür ederim ayrıca :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. evet oldukça başarılı :D bir okadar uğraştırıcı başlangıçta

      Sil