Sayfalar

17 Ekim 2013 Perşembe

Beni Hep Sev

Beni hep sev tabi.. Bir zahmet canım ya :))

Kitabın bundan önce iki kitabı daha vardı.Birincisi
 Sorun Ben de değil sendeymiş , 2. kitapise Sorun Bendeymiş kitaplarıydı.
 Sonra serinin 3.cü kitabı çıktı : Beni hep sev..

Can alıcı bir soru koymuşlar kitabın kapağına : Aynı kişiyi ikinci defa sevmek mi, Aynı anda iki kişiyi sevmek mi daha zor ?

Bence 2.si daha zor. Aynı anda iki kişiyi sevmediğimden belkide :=)



Ne Boraymış be arkadaş , ne Pelin miş diye diye okudum kitabı..Güzel bir kitaptı doğrusu ne olduğunu merak ettiğim için fakat bana bir kazancı var mıydı bu kitabın hayır tabi ki ..

Kitabın arka kapağından :
Aynı kişiyi ikinci defa sevmek mi, aynı anda iki kişiyi sevmek mi daha zor? Eski sevgiliyle yeniden birlikte olmak yapılabilecek en büyük salaklık mı yoksa gerçek aşk mı? Yeni sevgilisini, kendisini başkasıyla aldatan eski sevgilisiyle aldatan bir kadına ne denir? Peki ya o hep aranan, istenen, arzulanan "doğru ve düzgün" adamı bulduğumuzda ne olur? O kafede neler oldu? Kendisini aldatan, yalan söyleyen, mutsuz eden hayatının aşkıyla, tüm kadınların hayallerini süsleyen ideal adam arasında kalan ve "Başkalarının doğrularıyla yaşamaktansa, kendi yanlışlarımla yaşamayı tercih ederim." diyen Pelinin hikayesi... Merak ettiğiniz bütün soruların cevaplarını ve tam 2 yıl sonra Bora ile buluştukları o kafede neler olduğunu öğrenmek ister misiniz? Kendine özgü deli-dolu ve cesur kalemiyle Pinkfreud, bu sefer belki daha mutsuz, daha umutsuz ama kesinlikle daha aşık!


2 yorum:

  1. Ahh keşkee nerde öyle sevecek hep :D kapak güzel ama sürükleyicimiydi kii,ben sıkıldımmı bırakırım kitabı ama okuyasım geldi bunu ....

    YanıtlaSil
  2. ilk iki kitabıda oku ama :)) Bence sürükleyiciydi aşk hayatı ,yaşanmışlıklar falan..Direk merak ediyosun zaten .. Dizileri nasıl merak ediyorsak öyle merak uyandırdı bende :D

    YanıtlaSil