Sayfalar

4 Ekim 2013 Cuma

İndirimli Rossmann Alışverişimmm :)


Herkese merhabalar :)
Daha bir hafta önce Rossmann dan alışveriş yapmama rağmen kardeşimle indirimi duyunca soluğu iş çıkışı Rossmann da aldık =) Hem kendime dayanamadım alacak bir şeyler buldum hem de düzenleyeceğim çekiliş için bir şeyler aldım.



İşte aldıklarım :








1.ISANA HAİR YOĞUN BAKIM SAĞLAYAN SAÇ KREMİ 300 ML

2. 70 Lİ MAKYAJ TEMİZLEME PAMUĞU

3. ZEYTİNYAĞLI MASKE

4. ORKİD PLATİNUM

5. ORKİD GÜNLÜK PED

6. DIADERMINE DENGELEYİCİ YÜZ YIKAMA JELİ

7. DIADERMINE YATIŞTIRICI TONİK

8.ORKİD YAPRAK GÜNLÜK PED

9.PERLODENT MED AĞIZ BAKIM SUYU

10.PERLODENT MED DİŞ MACUNU 

11. COLGATE ACTİVE FERAHLIK 2Lİ AĞIZ BAKIM SUYU

Bana bu alışveriş yaklaşık 45 tl ye patladı :)


5tanesi hediye paketi için seçip aldığım ürünlerdi..

7 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :) Hayırlı olsun hepsi bende bunları aldım http://mervelil.blogspot.com/2013/10/rossmann-50-indirim-alisverisi.html
    Çekilişin de hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım sen de güle güle kullan :)

      Sil
  2. Hayırlı olsun canım güzel şeyler almışsın bende aldım birkaç ihtiyaç ;)
    buarada yorum yapmıştım ama cevap vermemişssin,bende geri sildim:/ emailin varsa verebilirsin yada benim emailime cevap yazarsan sevinirim çookk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neye cevap vermedim canım ?

      Sil
    2. Şu ne zormuş çekiliş yapmak başlı yazına demiştim canım hani benim facebookumla ilgili sorun çıkmıştıya üstüme alınıp birşey yazmıştım hani katılımı yok saymakla ilgili.

      Sil
    3. yok saymadım, cvp yazdım diye hatırlıyordum ben

      Sil
    4. Hım..Tamam tatlum ozaman,sen sürekli yalnış yapanlar falan var aslında eliycem falan gibi şey yazınca üstüme alındım =)

      Sil