Sayfalar

7 Kasım 2013 Perşembe

Kumbara Projesi

Evet,gece gece unuttuğum bir şey geldi aklıma.
Sevgili arkadaşım Özlem Kumbara Projesi başlatmıştı. Katılacağımı belirtmiştim ama yazmayı unuttum:( Çok özür diliyorum.


İster belirli bir zaman hedefi koyabilir isterseniz para hedefi koyabilirsiniz.
Hedefinizi belirledikten sonra sizleri de aramıza bekleriz.
Aramıza katılanlar bunu bizlere bildirirse güzel olur diyorum bende :)


HEDEFİM : 

25 Aralık'a kadar kumbarama dokunmayacağım. Kozmetiğe istediğim zaman para harcadıgım için bu sefer kitaplara harcayacağım paramı.
Katılanlar oldu mu bilmiyorum ama Okuma Şenliği Etkinliğine katılmıştım.
Katılmak isteyenler buradan bakabilirler.
Biriktirdiğim parayla şenlik kapsamında okumak için daha çok kitap alacağım.

Herkesi bekleriz!
öpüyorum..

Sevgiler..

3 yorum:

  1. hedefimi belirledim beni de aranıza alsanız :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi kumbara projenizi yazabilir bizimle paylaşabilirsiniz linki.

      Sil
  2. Özür ne demek canım estağfurullah,aklımdasın kuzum,sadece kafa karışıklığından ötürü yorumlayamadım yazını,ama okudum tabii ki :) Çok çok biriksin paralar ^.^

    YanıtlaSil