Sayfalar

15 Kasım 2013 Cuma

Sonbarı seviyoruummm & MİM#3

Günaydınlaarr,

Herkese Merhabalarr,

Özinin makyaj Böcesi'nin yazarı sevgili Özlem ve Güzellik ve Bakım Blogu'nun yazarı Berna beni mimlemişler.
Kızlar ikinize de çok teşekkür ediyorum ve hemen cevaplıyorum :



1.Sonbaharda en sevdiğin şey/şeyler neler?



Böyle yaprakların içinde bir ağacın altında oturmak bazen müzik dinlemek ya da kitap okumak.. Bazen sıcak bir kahvemi de alıp arkadaşlarla sohbet etmek :) 

Eğer ki İstanbul da olsam bunları Emirgan' da yapardım.



2.Sonbaharda en sevdiğin kıyafet?


 Hmmm hangisini söylesem ki.. Dar kesim jeanim üstüne deri ceket yada trençkotum tabii ki şalım. ayağıma da pabuç olarak geçirdim mi çizmeleri tamam dır :) 


3.Sonbaharda makyaj trendin nedir?

Yeşilenmiş göz makyajı ve mat bir ruj gibisi yok :)


4.Sonbaharda en sevdiğin yemek/içecek?

İki şey var; 
Birincisi kitap okurken salep keyfim
İkincisi; eğer ki dışarıda ve küçük parkta isem herkesi otantik kafeye götürür orada yapılan sıcak çikolatayı içerim orada ki gibisi yok bence.


5.Sonbaharda başlayan tv dizilerinden en çok beklediğin dizi hangisi ?

 Tv mi o  ne ? İki hatta 3 yıldır televizyona bakmıyorum. Bakacak ne var ki ? Artık boş bir kutu benim için.

6.Sonbahar geleneğin nedir?


Battaniyem altında kitap okumak bazen bilgisayara girmek. Ve Özinin de dediği gibi ben de Teoman ve özellikle İstanbul'da sonbahar şarkısını evire çevire bazen saatlerce dinlerim. Bu şarkının ve İstanbul'un yeri ayrıdır bende.



Ben de mimlenmemiş bu yazıyı okuyan herkesi mimliyorum.

Öpüldünüz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder