Sayfalar

15 Kasım 2013 Cuma

Senden Önce Ben-Jojo Moyes #Okudum

Merhabalar,

Sevgili ikizim benden önce okuyup yorumladı gene:) Tavsiyesi üzerine Serenad ı da bitirmişken hemen bu kitaba başladım. Karşımda okurken son 20 sayfayı bitirmemek için yaptıklarından sonra zaten mutlaka okumalıyım dedim :)


Bir bardak çayımı alıp başladım okumaya..Kitabı 1 günde okudum.
O kadar güzeldi akıcıydı ki hemen bağlayı verdi kendine. Kardeşimin de dediği gibi ben de mutlu son bekliyordum. Bunu söyleyerek tabi sonunu biraz belli etmiş oluyoruz ama üzgünüm söylemeden geçemicem. Ah Will ah dedim ne vardı yapmasaydın. Ama ona da hak veriyorum bir yandan zor olduğuna eminim allah başa vermesin böyle şeyler sadece kitaplarda filmlerde kalsın.


Will yakışıklı,başarılı,capcanlı bir kişilik eli mi tutsam ellisi tarzı biriymiş ama yaşadığı kaza onu yeni bir Will e dönüştürür. Hayattan bir beklentisi kalmayan,yaşama isteği olmayan,kabus görüyormuş gibi yaşayan bir Will'e.
Lou ise gözünüzde minik bir kız çocuğu gibi canlanıyor kitapta bence. Yaşadığı bir olay onun kendini geliştirmesini engellemiş,güvenini belki de cesaretini kırmış demek doğru olur.
 Ama Will'le tanıştıktan sonra eski Lou gider yeni bir Lou gelir. 

Lounun bir de Patrick diye sevgilisi vardır. Taraf tutmak değil ama kendisini en başta sevemedm. Ne kadar benci biri dedim. Kafayı yemiş sporda spor!

Bu arada Lou'nun doğum gününde Will in yaptığı jest çok ama çok hoşuma gitti..

''Mucizelere inanmıyorsanız surup bir kez daha düşünün...''

Anlayacağınız Lou Will'e , Will Lou ya abayı yakar ama..

Gerisini okuyup görün diyorum. Olur da filmi çekilen kitaplar kategorisine girerse bir gün hemen bir koli selpakla giderim diyorum.

Kitabın Yayın evi : Pegasus
Yazar: Jojo Moyes
Kitabın sayfa sayısı: 480

İşiniz yokken elinize alın kitap bitene kadar kalkamayacaksınız bence.


Sevgiler
<3




6 yorum:

  1. Ay bu kitabı sevmeyen bir benim galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir tabi ,herkesin müzik,film,kitap zevki farklıdır. Ama Nesini sevmedin mesela ?

      Sil
    2. Kızı biraz itici ve salak buldum :// ve mutlu son bekliyordum bende. Ama çok fazla duygulanmadım okurken.

      Sil
    3. Başlarda öyle düşüncesiz ama sonra değişimler gösteriyor :)

      Sil
  2. 1 günde bitirdiğinize göre epey akcı olsa gerek

    YanıtlaSil